Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Saturday, June 19, 2010

Aku patut Bergembira dan berjimba??

Assalamualaikum..

Hari ini aku pergi kenduri kahwin kat pekan..
kenduri kahwin kawan kakak aku lagi..
meriah kot tadi..
dapat banyak sisa tadi.. tu aku suka..

aku rasa kenduri kahwin esoklah paling last..
sebab isnin dah start balik persekolahan..
budak sekolah kena pergi sekolah balik..
cuti sem aku pun tggl beberapa minggu lagi..
dah nak mula sem baru dah..

pas balik kenduri..
aku dan kakak2 aku singgah megamall..
akhirnya benda yg aku nak aku dah dapat..
ingat tak aku nak baju kemeja kat rantau panjang aritu..
last2 aku jumpa kat parkson.. ada saiz aku..
bergembira sekejap dalam parkson.. ke aku perlu berjimba..
aku selalu dengar reen dan SS(senandung semalam) sebut berjimba nih..
berjimba tu apa yerk?? ada or nak bagitahu aku x?

walaupun harga tu mahal..
tapi aku dah pow kakak aku..
disitu dah satu keuntungan kat aku..
bolehlah setiap ari isnin kat uitm aku pakai kemeja nih..
mesti semua org tertarik..
"Agak2 bila kita boleh couple?"
Wah! tinggi betul imaginasi aku..
padahal xde pape pun..

aku rasa aku kena tukar balik layout aku..
macam bermasalah je layout aku..
aku tgk ramai org isi gambar sentimental kt header dorang..
aku pun nak gak..
tgklah klu aku dapat usha layout yg best!

Assalamualaikum..

p/s: jom berjimba.. hahahah..

12 comments:

intanurulfateha ❤ said...

.sonok tgk org kawen! ;p

shey said...

cuti adelah bgus , sbb boleh pow mngepow (:

jejaka anggun said...

berjimba tuh maksudnya jamban di rimba. ;p

reen_sofee said...

hahahaha
syah!
jom berjimba!
hahaha

NICK IRFAN said...

wah! dapat kemeja baru tu! perghh!! jeles aku.. eh! jimba tu ape je?? rimba thu la...

mR.sYaH said...

intan: a'ah seronok lebih seronok klu kita yg kahwin.. hahha..

mR.sYaH said...

shey: aku sokong sesangat.. hahah..

mR.sYaH said...

JA: yeker pakcik.. xnaklah berjimba macam tuh.. hahha..

mR.sYaH said...

reen: jom2.. hahah..

mohdhairihassan said...

tugas seorang adik: menge'pow'
tugas seorang kakak: di'pow'
hehehe sangat menarik!
kalau dapat pow selalu,
makin realiti lah impian
"Agak2 bila kita boleh couple?" tu..
^_^

mR.sYaH said...

irfan: jgn jeles... hahah.. aku pun xtahu.. hahah..

mR.sYaH said...

hairi: betul tuh.. hahhah.. cuti sem ni je leh pow2 ni... haha..