Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, May 28, 2010

Masih Menunggu..

Assalamualaikum..

Dalam hidup ni bayak perkara yg masih aku tunggu..
ada org kata penantian itu satu penyeksaan..
tapi..
yang penting itu kita kena sabar..
sabarkan separuh dari iman..

apa yg aku tunggu??

aku MASIH MENUNGGU tayangan citer LAGENDA BUDAK SETAN kat wayang.. teruja betul nak tgk filem tu..
aku MASIH MENUNGGU bila nak start balik belajar kat uitm walaupun aku nak cuti lama lagi..
aku MASIH MENUNGGU bila nak habis diploma ni.. xsabar nak sambung ijazah pastu kerja pastu kahwin..
aku MASIH MENUNGGU untuk habiskan 3 novel yg aku beli dan baru aku habis baca bab 1..
aku MASIH MENUNGGU untuk cash out duit nuffnang utk first time yg kini aku ada xsampai seringgit pun.. mahu bertahun kot tggu dapat 50..
aku MASIH MENUNGGU apa yang akan berlaku pada aku pada masa hadapan.. adakah aku ni bakal jurutera ataupun guru??

dan yg paling kutunggu..

aku MASIH MENUNGGU siapalaah cinta pertamaku?? aku xpernah bercinta.. best ke bercinta itu?? hahah...



best jugak layan lagu citer budak setan..
lagi suak tgk lisa..
kalaulah bakal isteriku secantik dan sebijak dia..

Assalamualaikum..

4 comments:

El-Zaffril said...

Wah... memang teruja nak tengok... dulu baca novel dia... terasa weh... now nak tengok movie dia plak

reen_sofee said...

selamat menunggu.
disusuli ngan doa.
insyaAllah semua yg baik baik akan tiba!
aminn

hans said...

jgn suka sangat tgok lisa aku

mR.sYaH said...

elzaffril: xdapat nak baca novel dia.. huhu3.. tp filem pun jadi r.. selamat menonton..

reen: terima kasih.. amin.... :)

hans: dah suka r.. hahah... =P