Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, May 23, 2010

kegembiraan dalam kepenatan

Assalamualaikum..

Macam tajuk lagu juara AF8 pula entri aku kali ni..
tahniah pada yg menang..
dpt kereta free2 jer..
aku nnt penatlah nak byr hutang beli kereta..

aku rasa mcm dah give up dgn nuffnang..
status aku dia tak ubah lg..
biarlah sama je glitter x glitter..
janji aku bahagia..

hari ni dari pagi sampai senja aaku pergi jln2..
aku drive pergi polisas, beserah, megamall, kuantan parade, semambu..
pastu aku pergi pusing untuk kali kedua..
memang penat giler..
ingat bawak kereta xpenat ker..
baru aku terasa betapa penatnya abah..
drive balik kampung dari sini sampai kelantan..
6 jam woo.. mau kematu jap..

masa2 cuti ni baru leh jumpa kawan2 lama..
ingat nak jumpa member sekolah teknik jer..
skali jumpa member skolah rendah pulak.. sekolah chini 2..
dorang blaja kat politeknik kuantan..
satu sem je duk hostel..
pastu dah kena duk umaah sewa..
aku pun gi lyn merantau rumah sewa member aku..
biasalh bila anak2 bujang duk rumah sewa..

ada jugak aku jumpa member aku cuti sem pergi keje..
mcm2 tempat.. KFC, Parkson dan keje sendiri..
mcm bercucuk tanam.. aku je yg pemalas..
patutlah poket sokmo kekeringan..

walaupun hari ni penat..
aku tetap gembira dpt mengukuhkan lagi ukhuwah dgn kawan2 aku..
gembira betul jumpa diaorg..
lama xkutuk2..
mana main kutuk2 belakang..
kutuk2 depan barulah saling menyayangi..
xsimpan dalam..

hmm..
arini baru first time..
aku tgk konsert af musim ni..
tu pun yg final..
pemenang pun layak menang..
aku xkisah pun sape menang..
cuma aku rasa lagu2 baru final musim ni best2 blaka..
bakal menjadi koleksi download aku..

muzik adalah jiwaku..

Assalamualaikum..

5 comments:

Frodo Baggins said...

>>___<<


penat keliling dunia bhai?
keh3x ~ wa tgok utube pun leh tahan gak lagu2 ni. yg musykilnya wa layan final jer. wakakkakakaka


selamat berhujung minggu

mR.sYaH said...

same r.. sy pun lyn final jer.. konsert mingguan pn xtgk pown.. hahah..

El-Zaffril said...

Bro... comment letak guna pop up windows lebih senang orang nak komen

El-Zaffril said...

Huhuhu... kalau dalam gembira... tak terasa penat pun

mR.sYaH said...

elzaffril: betu tu bang.. tp kdg2 rasa gak xlarat.. hahahh..

pop up window mcm maner??