Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, May 11, 2010

Back To Normal..

Assalamualaikum...

Sudah 2 hari..
cuti semeste aku bermula..
semalam aku dah mencalarkan kereta abah..
abah tak tahu lagi tu..
klu dia tahu mesti dah tak bagi bawak..
harini aku bru update blog..
lama tak update..

Sekarang aku dah back to normal..
benda2 yg selalu aku buat..
akan aku buat..
aku esok nak tgk wayang..
citer iron man 2..
desas desus yg aku dgr kata citer tu best tahap gaban..
so aku nak pastikanlah..

pastu lama betul aku xpergi kedai buku..
macam biasalah nak usha-usha buku2..
yg best dan bagus..

aritu aku ada satu buku keluaran PTS..
buku tu berkonsep cinta islamik..
penulisnya ZAID AKHTAR..
tajuknya SALJU SAKINAH..

sem dpn aku dah xboleh sebilik dgn geng2 aku..
dorg kena duduk luar..
aku still dpt kolej..
tp xtau r sape roomate aku..
sem ni byk tul kami mencipta kenangan..
pergi teluk cempedak, pergi gambang waterpark..
walaweh! mmg best..
aku sempat wat kenangan kt tikar getah bilik..

lukisan ni aku lukis sendiri..
kemas x? mestilahkan..
bakat semulajadi..

Assalamualaikum..

8 comments:

Jantan Keparat said...

hakhak..
baek bgtau ayah kamo..
kalo x ..
ak yg bgtau!
hekhek@!

|nur aziela| said...

Sblam nk cri buku Salju Sakinah, sy kna habiskan bca Warkah Cinta Berbau Syurga karya A. Ubaidillah Alias.. Dh bca? Klu blum, sy sarankn awk bca, en. syah.. =)

mR.sYaH said...

JK: bkn xnk bgtu.. tp segan r..
bleh gak nak tlg bg tau.. hehhe..

azila: sy dah baca buku mengintai cinta khalifah karya A. ubaidillah alias.. sy ingat pun nk cari buku tu jugak.. tp sy nak beli buku VT karya hilal asyraf dlu..

|nur aziela| said...

Msti bez 'cinta khalifah' tu, kn.. He3, bgus la klu ada llaki yg suke bca buku2 islamik camtu.. =) smoga dpt miliki buku vt karya hilal asyraf..

jejaka anggun said...

pasal lukisan yg pakai spek tuh cam lucah sikit? nampak mcm nut.

mR.sYaH said...

aziela: bleh thn citer 2.. tp td sy xjumpa r VT tapi buku lain sy beli..

Pakcik JA: lucah ker? heeh.. tak perasan pula..

Frodo Baggins said...

pic yg lu lukis ni
hantar kat muzium pun diorg sanggup bayar juta2 wa cakap! epic giler!


hahahhaha


>>___<<

mR.sYaH said...

yeke?? hahaha..
bleh r ni..
tgh kering gak ni.. heheh..