Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, May 23, 2010

Adakah aku pelik?

Assalamualaikum..

sekadar gambar hiasan..

Aku rasa semua orang ada sifat atau perangai pelik..
setiap org kan mesti berbeza-beza..
mcm aku ni byk benda pelik dlm diri aku ni..
tapi aku nak kongsi satu jer.. hahah..

first..
perkara pelik ttg aku adalah..
aku tak makan sayur..

semua jenis sayur pun mmg aku xmkn..
aku akan muntah dgn serta merta..
klu aku makan mee goreng, nasi goreng dan burger..
perkara yang aku buat dulu..
aku buang syur dulu baru aku makan..
kalau buah aku makan tapi kena pilih jugak..
kalau buah kiwi dan durian aku xmkn.. ada lg yg aku xmkn..

buah strawbwry aku xpernah mkn.. tp aku naak sgt mkn tp still xdpt2..
mmg aku rasa badan aku ni xcukup vitamin..
tapi Alhamdulillah aku masih sihat dan bertenagaa..

korang rasa aku ni pelik x?

sebab cikgu aku cakap siapa tak mkn sayur ni org pelik?
aku ingat lagi kata-kata cikgu tu masa aku darjaah 2 lagi..

Assalamualaikum...

9 comments:

Alynn Notnot said...

aku suka sangat makan sayur! :D

mR.sYaH said...

bgslah.. sy xminat trus..

jejaka anggun said...

sayur bagus utk kesihatan.

mR.sYaH said...

tp tekak xleh nk terima..

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.hehehe makan lah sayur
.byk khasiat! ;p

El-Zaffril said...

saya suka makan sayur sangat2... jadi vege pun pernah... hua hua hau

mR.sYaH said...

intan: dah cuba kak tp xleh..

elzaffril: wah! mcm sedap je sayur tu.. tp lidah ni mmg pelik.. hahah

AROL DSHW said...

walaupun mr. syah x makan sayur,
tapi badan still bersemangat.
hehe. :D

mR.sYaH said...

itulh semua org pelik arol.. hahah..