Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, April 7, 2010

potong stim.. hilang mood

Assalamualaikum..

malam ni aku rasa teruk..
hilang terus mood..

aku pun xtau kenapa..
'mgkn sebab teguran kawan aku..
"perut ka makin besarlah"
xpn sbb aku dengki kawan aku boleh buat autocad..
tapi aku xboleh..

kepala aku jadi pening2 ni..
tiba2 aku rasa mcm nk marah org jer..
tapi aku nak marah saper??
roomate? dorg salah aper kt aku..

aku stress ke?

xkn darah tinggi kot?

harap2lah bkn penyakit..

tadi aku try layan citer korea..
tapi mmg xbleh r..
mgkn sebab kepala aku ni sakit..
ataupun citer tu mmg xsedap..
potong stim betul..

nak study mmg hilang dah mood..

resah dan gelisah..

Assalamualaikum..

2 comments:

jejaka anggun said...

berwuduk, bersolat dan berdoa saja ubatnya dik...

mR.sYaH said...

terima kasih pakcik..