Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, April 16, 2010

Mintak tolong.. Please............. :)

Assalamualaikum...

Cuti sem tggl nak start xsampai sebulaan lg..
cuti sem dahlah hampir 2 bln..
terpikir sgt2 nak gi genting highlands..
last pergi tahun 2006 pas pekse PMR..

ingat cuti ni nak gi..
tapi xde cost yg cukup..
so nak mintak tlg..
mcm mana nak naikkan nuff??
ni xsampai 50 sen pun..
nak gi genting mcm mana..
nak beli aiskrim pun xpas..
xpun korang derma lah pada insan ini.. heheh..

tgk bangunan yg berwarna warni tu rasa ghairaah plak..

meluap-luap rasa nak tgk naik ni..

air!air! lame xmandi ni..

benda alah ni lah yg nak naik sgt ni..

jadi tolonglah anak muda ini..
menikmati hidupnya ini sekali sekala..

Assalamualaikum..

p/s: final xstart lg sibuk pikir pasal cuti.. hahah..

8 comments:

iLhAm_bEcKs said...

haha..tau xpe
FINAL dlu
bru pk jlan2
kui3
gd exam ye

mR.sYaH said...

ok..

good luck 4 final gak..

jejaka anggun said...

nuff tuh apa?

mR.sYaH said...

nuff tu aka nuffnang.. sejenis tmpt yg bleh wat duit.. tapi dah msk dekat 3 bln.. baru ada 39 sen jer.. hhahaah..

nasikputeh said...

xpe. pegi je. baca note atas roller coaster. baru masuk kepala.


akaka.gudluck!

mR.sYaH said...

bole ker...

thanks..

rAy jR...@...Aliff said...

hahahaha..jom2..kta bjalan2...kakakaka....siannye....huhuhu..

o yeahhh...

mR.sYaH said...

ray: jom...
cuti sem ni.. heheh..