Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Thursday, April 29, 2010

GAMBANG - STRESS & UKHUWAH

Assalamualaikum..

Semalam..
seramai 12 orang jejaka yg agak2 kacak..
telah pergi melangkah ke GAMBANG WATERPARK..
untuk kali yg pertama..

aku yg duk kat kuantan pun baru kali pertama pergi..
tujuan kami adalah untuk membuang segala kestressan..
kerana menjawab soalan calculus yg ssh amat..
rasa mcm nak nangis jer duk tgk kertas 2..

bertolk kul 8..
sampai kul 10.30..
tp bukak kul 11..
terpakalah menunggu..


akhirnya waktu yg dinanti pun tiba..
kami disambut bagaikan raja.. heheh..



kami bukn sahaja menghilangkan stress..
tp mengukuhkan lg ukhuwah yg sudah terbina..
masih aku ingat lg..
aku hampir kelemasan..
aku mmg xreti berenang..
merekalh beramai-ramai menyelamatkn aku..
Alhamdulillah..

kemungkinan kami akn pergi lg sem dpn..
Insyaallah..

Assalamualaikum..

No comments: