Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Saturday, March 27, 2010

Aku terlampau..

Assalamualaikum..

Bulan ni byk betul aktiviti kt kolej..
Aku plak xsiap assignment lg.
Malasnya..

Ada tak jual ubat kat farmasi atau klinik..
UNtuk xnakmlas..
ku ada sila hubungi aku..
Aku nak sesgt..

Pagi tadi..
Kampus aku ada aktiviti senam seni..
Pelakon belukar pun ada..
Danny x-factor dgn yazer..
Danny tu bulat dah skang dah mcm aku..
hahaha..

Pastu habis aktiviti..
Aku gi booth celcom..

Aku pelik betul dgn celcom punya broadband..
Dorang cakap putar berbelit.
Bulan lepas2 aku ada beli boadband..
free modem.. byr seratus.. bulan2 68..
tapi bulan celcom antar surat suruh byr 195.99..
Byk tu.. mana nak korek..
Aku pun melepaskan ketidak puasan hatiku pada
Salah seorang pekerja celcom..
Dia kata kena byr upah stampinglah.. upah tulah.. nilah.
Aku xphm just angguk-angguk.. geleng-geleng..
Last2 aku dpt nombor Upax free,,
aku pun blah..

Assalamualaikum..




3 comments:

hans said...

hahahaha
pakai streamyx jer lah senang

mR.sYaH said...

payah gak.. kena guna line.. klu duk umah sewa xper..

jejaka anggun said...

x yah pakai apa2.. curik line umah sebelah. lagi senang.