Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Monday, February 22, 2010

Aku tak tahan..

Assalamualaikum..

Membilang hari untuk pergi kem..
Mood aku terus mati..
Minggu ni jiwa aku kosong..
Separuh jiwaku pergi..

Pagi ni aku rancang nak siapkn..
Segala kerja yg tertunggak..
Tapi malang xberbau..
Aku sakit perut..
Pagi ni saja dah berapa kali aku pergi tandas..

Antara sakit perut..
sakit kepala..
dan sakit gigi..
yang mana xboleh tahan skali..

aku sakit perut..
sebab guna byk tenaga..
pagi aku kena cari 100+
sbb aku perlukan tenaga utk pergi kelas..

harap-harap masa pergi kem..
xsakit perut..
kalau tak aku nak cari tandas kat mana..
dalam hutan tu..

aduh!!

Assalamualaikum..

3 comments:

Ashraf Yusof said...

salam bro,
ini namanya ujian ALLAH.
kalau ko bersabar maksudnya ko trgolong dlm orang beruntung.
kalau ko putus asa dan banyak keluh-kesah, paham2 la.

p/s: bro, dah lama x tinggalkan komen kat aku. hehe

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

kena kem plkan ke?

mR.sYaH said...

ashraf:dah cuba bersabar tp..

p/s: aku blaja kt pendalaman.. jd broadband aku lembab nk mampus..

manager: bkn plkn tp kesatria...