Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, November 15, 2009

Cukur semua...

Assalamualaikum..

Hari ni penat gak rasanya..
baru balik dari u semalam..
arini dah berjalan pulak seharian..
member2 aku dari politeknik ajak kuar..
dah lame xjumpakan..
lgpn best dpt jumpa kwn lame ni..
tgk perubahan sorang2..
ada dlu kurus dah jadi tembam..
smpi klah aku..
yg tembam jd kempis.. aku r..

apsal plak ada gmbr shaver ni..

macam2 jenis plak

kenapa aku isi gmbr ni.. aku nak beli.. aku yg murah sudah..
xcukup bakek yg mahal2 ni..

sebenarnya aku gi tgk wayang setelah lama aktiviti ni aku tinggalkan..
mulanya nak tgk citer kiamat 2..
2012 tu r..
tp sold out..
dahtu nak ilangkan gian tgklh gak wayang..
pilihlah citer melayu..
spe lg nk sokongkn..
filem bagus gaklah,...
menarik dan klakar gaklah..
cukur semua.. hahah..
mula2 member aku xnk tgk tp dah nk lps giankan..
heheheh...
xrugi pn tgk..
sebelum 2 ada kwn aku sempat tgk 2021..
bukan2 2012lah...
klu kiamat thn tu xsempatlah wawasan 2020..
heheh.. citer 2 0CGI je mantop tp totally ngarut habis..
samer gak mcm aku tgk citer KNOWING..
kiamat gak.. org puteh biase r..
pikir benda2 yg hyper..
jd aku pikir beli cd lanun okgak kot..

hah citer cukur 2...
mmg ok sgt sebab pelakon dia..
fazura dan maya cantik giler...
tp cantik lisa lg bagi aku..
aku bagi citer tu 4.5/5 bintang..

oklah nak pikir plak aktiviti per seterusnya oasni..
cutikn pnjg..

Assalamualaikum..

pisau cukur satu nak yg tajam .. ada tak tp murahlah xcukup bajek.. hihihk..

2 comments:

jejaka anggun said...

hahah. x kesempatan lagi nak nengok citer tuh. lepas nih nak tgk new moon plak.

citer cukur tuh layan kat astro jer la raya depan.

mR.sYaH said...

citer tu okay gak.. samalah nak lyn new moon plak..