Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, December 1, 2009

Cinta Baru

Assalamualaikum..

Hari ni aku pergi tgk wayang..
kali ni dgn syahir dan baizura..
kitaorg tgk citer The twilight saga:new moon
citer kedua ni pun agak best..
memang best..
lebih pada percintaan dan pengorbanan..
xrugi pun klu tgk..
klu student cam aku bawak studennt card bru dpt murah..
berkisar ttg bella ditinggalkan edward pastu
menemui cinta baru dgn jacob..
tp bella mmg ditakdirkan menemui 'monster' dalam hidup dia..
jacob merupakan serigala..
serigala vs pontianak..
sape menang?
tp cinta bella lebih kuat pada edward..
dan korang tgk sendiri.. heheh..

Pastu cam biasa lepas tgk wayang
kitaorg mkn kfc..
dan aku beli cd Tsunami dan syahir 2012..

aku bru pas abis tgk citer ni..
tsunami.. citer korea..
citer ni pn okay gak..
tsunami menjadi..
cuma permulaan citer agak slow..
smpi abang aku teridur..
xsempat nk tgk tsunaminya..

skang aku nak bagi bintang..
TWILIGHT:NEW MOON= 4.5/5 BINTANG..
TSUNAMI=3.5/5 BINTANG..

jadi esok xde program apa-apa..
klu ikutkan zura nak tgk 2 citer arini tp xsempat..
klu x aku tgk ninja assasin plak..
rain yg berlakon..
mgkn lain kali..

dengar kater result nak kuar dah..
risau aku.. first time dpt result ni..
aku arap2lah dapat cemerlang..
amin..

Assalamualaikum..

3 comments:

kimisai said...

tengok ninja pulak...kompom best gilek...cuma aksi tak berapa nak ummppp...

mR.sYaH said...

best ker ninja tu.. ninja assasin yerk..

AdiE said...

thanx be my follower...
dh jadi follower blog kamu juge..