Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Saturday, October 31, 2009

Aku Usaha.. Aku Tawakal.. Aku Redha..


Assalamualaikum.....
Pagi tadi bru abis azab jwb paper fizik..
tp aku lega sikit.. aku tak tahu kenape..
perasaan tu dtg sendiri..
walaupun kesedaran tu dtg lewat..
aku bersyukur.. sekurang-kurangnya dia dtg tuk terangi hati yg gelap ni..
dua hari aku berusaha bertungkus lumus,,
study balik subjek tu dri awal smpai last chapter..
walaupun x habis,, sekurang-kurangnya kertas tu hampir penuh dgn jawapn..
tp xtahulah betul ke salah..
tggu result jelah nanti..

setelah aku berusaha..
aku tawakal kepada Allah..
sebab semua perkara dalam hidup aku...
Dia yang Maha mengetahui..
aku hanya mampu merancang.. tapi Allah yang tentukan..
dan jika keluar result nanti..
aku terpaksalah terima dengan hati yang redha..
mungkin rezeki aku kat mana2..
apa-apa pun usaha aku masih belum b erhenti..
ada ctu,math dan kimia menanti aku..
doakan kejayaan aku..
Amin....
Assalamualaikum...

No comments: