Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, July 26, 2009

Award dan Hutang Tag

Assalamualaikum....

firstly, seperti yg dijanjikan..
aku dah wat satu award khas untuk my followers..
walaupun x marvellous maner..
tp aku wat dgn ikhlas..
jd semua followers ambiklah jgn segan2 tapi jawab 2 soalan dulu..

1. kenapa suka jadi followers blog ni?
2. adakah anda rasa owner blog ni best??

hahaha.. soalan ni ngarut jer tapi kalau boleh jawablah..

dan ini awardnya..

okay.. seterusnya..
hutang tag dari ayie

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini:

1. selalu singgah blog aku (dia ada cakap)
2. belajar kat politeknik(dulu)
3. peminat nubhan(asenyer)
4. tau bahase jepun skit2(agak2 akulah)
5. aku adalah aku...(tagline dia kot klu masuk af)

setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelom memilih:

aduh segan nak bagitahu.. hahaahh..MyEm0.Com

1. suka gelak kuat2
2. suka layan lagu jiwang (sekali sekala bukan berkala kala)
3. suka main internet
4. ingin menjadi cikgu cemerlang(angan2 mase kecik)
5. suka study waktu malam(masa exam jer)
6.berblogging
7. tengok tv
8. pendiam bile xkenal orang
9. peramah giler bile dah kenal org
10. sentimental.. (yedok??)

anda perlu memilih penerima award..:

penerima tag ni seterusnya ialah.....

69 0RANG FOLLOWERS AKU..
SEMOGA KORANG JAWAB TAG NI.. OKAY..

Assalamualaikum..

MyEm0.Com

7 comments:

aien~s corner said...

akn d`ambil..hehe tq ye..

kirana said...

Mesti jawab soklan ke? Kalo Kirana terus amik je, boley ke?

Ivy Metaga said...

thanks for the award, sy ambik yer..

mR.sEmBaNg said...

semua boleh ambik.. ivy pun mmg kena ambik..

aien~s corner said...

settle sudah publish.. tp aien xjwb tag kt bwh 2..hehe lupe lak

mR.sEmBaNg said...

tq sebab ambik.. xjwb pn xpe..

eyfagroove said...

owh, award nii, amik ye?? tq!!!