Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, June 3, 2009

yang berlalu..

Sekarang aku dah lupakan apa yg berlalu..
Aku akan teruskan perjuangan..
Sesungguhnya aku bersyukur kepada Allah kerana
aku masih lagi dapat bernafas pada hari ini..

MySpace MySpace

Semalam aku keluar..
ingat nak wat medical check up..
tapi lambatlah..
aku wat lain kalilah..
masih ada masa..
kalau aku sempat.. Insyaallah...

kali ni aku keluar dgn syahir..
yelah dia je yg tggl..
ikhwan dah gi matrik..
mirul plak jauh..
tp xpe r.. masih ade member..
hahahah..
klu xde pn aku masih ada supporter di belakang..
my family r.. especially my sis..
hahahahahahah..
lame dah aku xgelak panjang..
terasa nak ketawa kuat2..
mase budak2 dulu..
skarg dah tue..
Aku dah start merepek..

berbalik semalam..
syahir dah wat medical check up..
tp dia bengang sbb dia disahkan rabun warna..
aku rabun xkisah sgt..
dia nak wat semule utk cuci rekod..
aku teman dia cari kemeja semalam..
maklum r dia dpt kos management officer..
kena jaga penampilan..
aku kos kejuruteraan jer..

asyik tolong dia pilih baju kemeja..
aku pn dok intai t-shirt polo..
last2 aku pn turut berbelanja skali..
t-shirt tu haRGA rm28 setelah penat mintak kurang..
tapi abang aku kater baju tu mahal..
adoyai.. aku mmg xreti nak beli r..

MySpaceMySpace

pas siap shopping..
syahir dgn aku gi tgk wayang..
cerita klaka lah..
boleh tenangkan jiwa..

MySpace MySpace

aku gi tgk A night at the museum 2..
citer tu oklah.. cam biase kelebihan org barat wat filem..
aku pn tggu2 bile malaysia boleh nak wat filem canggih2 ni..

aku ske lyn2 citer klaka.. sebab aku boleh ketawa...
abis citer aku dgn syahir gi cc jap..
nak wat ptptn..
aku leh tp syahir xleh plak..
pastu kiteorg blk umah..
mase kt kp tibe2 mak tepon..
diaorg dah blk kampung..
aku tggl dgn abg aku..
yelah dia keje..

MySpace MySpace

Ahad lepas isma tepon aku..
lame gak aku ckp dgn dia dekat 1 jam..
beselah dia gune line..
isma msk poli..
byk gak kitaorg ckp..
dulu dia keje sawit jap..
skang bukak kedai burger...
ada gak kater2 dia yg membantu..

oklah.. MySpace

MySpace
skang aku lyn 2 lagu ni.. best r..




4 comments:

Ivy Metaga said...

hahaha...macam adik sy u ni,mst cari kakak...

ketiakmumasam said...

malaysia ade ke filem yg canggih giler n hebat? hehe..rsenye xde..<= jhat giler statement

mR.sEmBaNg said...

Betul2.. aku sokong..

NaZa said...

emmm..x best pun lagu..heheheh..lagu akim best..bengang..