Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, May 20, 2009

tengok wayang..


Hahahaha... makin dekat dah aku nak melangkah masuk u ni..
pe2 persediaan xwat lagi..
xpelah masih ada masa lagi..

semalam aku kuar dgn member aku mirul dan syahir..
kitaorg just round2 kuantan parade jer..
pastu mirul blah sebab abg dia dah abis temuduga kat wisma..
tinggal aku dgn syahir..
rase malas nak balik lg..
akuj pn mengajak syahir tengok wayang..
first aku nak tengok wolverine tp syahir dah tgk..
pastu aku pn ajak tgk star trek..
pastu ada lagi satu citer angels and demons..
kitaorg xtau nak pilih..
last2 aku ajk tgk star trek..
tapi org2 kat situ ramai tgk angels and demons..
yg tgk star trek xramai dlm 10 org...
biarlah tapi citer tu best..

aku ske citer tu..menarik..
dan mcm lagilah..
aku suke watak james, bones dan chekov.
bagi aku yg paling klaka chekov tu si rusia..
yelah dia ckp dalam bi bunyi klaka gler..
dah tu bijak dan tangkas..
si spock tu bkn xske tapi telinga tajam dia aku benci gler...
bones tu cerdik.. sebab tu james boleh naik angkasa..
james tu plak berlagak macam aku..
dan satu lagi aku ske pompuan hijau tu.. hahahahah...

kapal enterprise.. cam klaka bentuk dia..

chekov,james,scooty,bones,sulu dan uhura..

ni spock, tengok telinga tajam dia, vulcan

si nero, si romulan yang jahat...

apa-apa pun citer ni best gaklah.. aku bagi 4 bintang..
syahir ajak tgk a night to museum 2... tengoklah dulu

2 comments:

Anonymous said...

citer tu memang best

Ivy Metaga said...

sy ada tgk star trek..

paling sy suka watak rusia tu hahahaha..