Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, May 3, 2009

aku bukan insan sempurna...


Tiada manusia yang sempurna...
begitulah aku..
aku cuma insan biasa-biasa saje..
punya perasaan....
aku bersyukur dilahirkan sempurna..
tapi aku tahu aku bukan insan sempurna..

aku tak mampu memuaskan hati semua teman..
sebab aku bukan sempurna mana..
aku tak bisa menjaga hati semua kawan...
sebab aku tak sempurna tingkahnya..
aku tak bisa menjadikan perangai ku menyenangkan semua sahabat..
sebab aku memang tak sempurna..

aku ada hati dan perasaan..
aku kadangkala sensitif dan emo..
aku bukan manusia tunggul yg terima semua..
sebab aku tak sempurna..
aku bkn manusia yg dapat menerima kutukan, makian dan hinaan juga umpatan..
sesuka hati..
aku bkn insan sempurna..
dan aku bukan sempurna...

aku cuma manusia biasa-biasa..
tak ingin menyakiti dan disakiti...
kerna aku bukan insan sempurna.....

No comments: