Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Monday, April 27, 2009

stressssssssss...

Assalamualaikum sahabatku sekalian...

BAgaimana keadaan orang yg mengalami kestressan yg berpanjangan seperti aku..
macam ini?
MySpace
atau ini?
MySpace
mungkin begini?
MySpace
dan sewaktu dengannya?
MySpace

Tak kiralah bagaimana pun keadaannya.. tapi apakah faktornya??
terlalu byk faktor yg menyebabkan seseorang itu mengalami stress antaranya
faktor persekitaran..

tapi bukan penyebabnya ingin aku ketahui..
aku ingin tahu cara untuk mengurangkan atau menghilangkan stress ini..
bagi aku yg cara paling penting ialah mendekatkan diri kepadaNYA..
pencipta kita..
memohon pertolongan dari Allah...

Selain perkara wajib diatas..
cara lain yg bisa membantu....?
aku harap sahabatku dapat mengundi..
untuk aku..
mungkin aku dpt melakukannya untuk menghilangkan stress?


Get your own Poll!


terima kasih kerana sudi membantu...
MySpace

No comments: