Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Saturday, April 11, 2009

permulaan yg baru

memulakan blog aku...

aku baru buat blog ni.. dan blog ni aku untuk aku..(ngarut betul)
sebenarnya blog ni bukan untuk luahan hati.. tapi just nk isi masa lapang yg kosohng giler...

aku baru dapat result spm yang sungguh mendukacitakan hatiku..(sedey giler)
dan sekarang aku penanam anggur yang berjaya... duduk kt umah mmg satu kerja yg membosankan(yelah asyik makan tido jerr)

sekarang rasa rindu plak kt kawan-kawan sekolah lama.. geng-geng aku..
wah rasa nk sekolah bali tapi masa sekolah tak nak plak sekolah..
sebenarnya aku kt sekolah memang skema.. tanyalah semua cikgu kt sekolah aku mana pernah wat kesalahan... sifar rekod aku tapi kena rfoptan dh byk kali sebab dorm x kemas, x turun subuh dan macam2lah..

kegemaran geng-geng aku plak asyik pergi main futsal.. kadang2 kalau ada duit lebih pergi tengok wayang... macam2 cerita kiteorang tgk tapi plg byak cite orang puteh lah...



ni budak2 kelas aku dgn teacher....

aku dulu blaja kt kelas 5 kejuruteraan awam 2 kt smt kuantan.. budak2 kelas aku semuanya nampak baik bila deopan cikgu.. semua senyap jer tapi bila cikgu kluar jer.. habis hancusss kelas dibuatnya... pompuan gosip2nyer.. ttg asramalah, dewan makanlah..(makanan x sedap), budak2 lakilah itu ini itu ini... lelaki plak ada yg asyik main jer, keluar kelas tapi geng2 aku baik study jer.. geng aku dalam kelas ikhwan, syahir dgn isma.. tapi isma ni kaki kutuk orang.... kadang2 bengang jugak dgn dia tapi plg kuat bengang syahirlah.. pastu baizura, syahirah tu pun join gak kitaorang.. beselah budak2 ulat buku... walhal buku jd hiasan jer... tp aku librian mesti kuat baca bukukan..


yang ni geng2 aku g main futsal...


yg ni g umah amir mkn bbq..

kt sekolah aku aku duk kt dorm f pastu kiteorg tubuh satu geng yg bername technic crew..


ni syahir.. dia pki baju technic crew..

ojkaylah.. aku mlas nk tulis dah lain kalilah...

No comments: