Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, April 17, 2009

kekecewaanku..

aku kecewa betul ari ni..
aku gagal lagi..
apsal hah dengan aku ni..
argh! tapi nak buat macam mana kn..
aku terimalah walau sebenarnya aku xleh terima..
apsal aku xdpt tapi member aku dapat..
dah memang dia cerdik..

lantaklah benda dah lepas jgn dikenang..
yang dah berlaku biarlah berlalu..
yang tak tahu teruskan menunggu..

isnin aku ada test nanti..
ahad depan plak ada temuduga..
nak gi ker?
argh! apsal aku tension sgt ni..
cool man! cool..
rezeki ko ada kat lain nanti..

apa aku nak wat skang..
aku kena terus menunggu..
arap-arap lepas ni xde yg mengecewakan aku..
mungkin ni kekalahan untuk aku..
pasti ada kemenangan untuk akukan..
aku akan tunggu ari kemenangan tueh..

hari ni aku ada kata-kata baru

yang dah berlaku biarlah berlalu
yang tak tahu teruskan menunggu




No comments: