Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, April 22, 2009

Bengangnya Aku..


Kenapa dengan aku??
Malang ke aku ni..
semua yg aku nak aku xdpt...
xadil tul untuk aku...

teruk sgt ke apa yg aku dapat..
aku rase cam nak give up jer..
sengal punya orang...
Argh!! klu boleh aku nak gi yg jerit kt orang tu..
apsal xpilih aku hah~!!

Ah, biarlah..
m,ungkin bukan rezeki aku..
xleh mudah aku nak give up..
mungkin aku susah skang..
mungkin ALLAH sayang aku..
tu yg dia beri ujian kat aku..
skan yg penting aku kena SABAR!SABAR!SABAR!SABAR!SABAR DAB SESABAR YG Mungkin..
betul aku cakap aku kecewa sesangat..
tapi aku kena terima..
mesti ada rezeki lain tuk aku..


ada hikmah disebalik kejadian ini..
hati aku nak sgt menjerit2 cam org giler..
tapi aku masih waras..
biarlah orang sekeliling nak ckp aper2 pun yg ponting aku yakin terhadap diri aku..
aku xde mood tul arini..
knapelah aku xdapat! why? why? Why?????

Ah, tak perlu aku beratkan fikran aku lagi..
andai itu takdirNya..
aku redha..

No comments: